lördag, maj 09, 2009

Still 20 something


Jag var, som jag nämnde igår, ute och försökte plåta hästapållar under gårdagen. Det var svårt minsann... men roligt!

Ett par timmar senare, väl hemma, tog jag fram den nyinköpta fototidningen och såg ovanstående rubrik längst ner på tidningens framsida. Ha ha... någon som försöker säga mig något?! Onekligen kan jag behöva ta emot tips för de däringade hästarna var inte helt enkla att fotografera. De reagerade på det mesta tycker jag... som t.ex. mig och kameran. Även i detta fallet hade det varit lättare med ett annat objektiv. Klurar vidare på detta med objektiv, skoj, skoj... 

En av bilderna är lite rolig tycker jag. Ju mer jag tittar på den desto märkligare är den...  till slut vet jag inte riktigt vilket som är fram och bak eller upp och ner, ha ha... Dagens bild kommer här:





Njut av stunden!

//Mia



5 kommentarer:

Jannica sa...

Haha, du får komma upp till stallet där vid Malörten där jag jobbar (kommer inte på vad det heter just nu). Vi var där en runda med ungarna för några veckor sen, gick bra att ta hur många bilder som helst. Hästarna bara stod förstenade och glodde på oss :)

Mias fotoblogg sa...

Trelleborgs muséum?!

Anonym sa...

Kanonbild på pållen.

Jag har föresten gett upp stunden. Den är omöjlig att leva i.

Mias fotoblogg sa...

Ena stunden är omöjlig att leva i, men nästa går kanske bättre! Vad vet man?

Hoppla hoppla!

Jannica sa...

Haha, nä även om de stod som förstenade så var de inte uppstoppade.. högst levande hästar som gärna poserade på bild :)