tisdag, maj 05, 2009

Dagens bild




"Att kunna stava är inte det viktigaste. Vissa dagar har det ingen betydelse alls om man kan stava till Tisdag"

                                     //Nalle Puh

Det finns så många sköna citat från Nalle Puh. 
Enkla, roliga, småfiffiga strofer som på sitt egna okomplicerade sätt säger väldigt mycket. Ha ha...  : )

Från det ena till det andra:
Det är kul att fota människor. Kul, men också svårt.
Inte svårt på ett jobbigt sätt, mer lite klurigt...
Ett annat objektiv än det jag har skulle hjälpa till. Ett objektiv som gör att jag inte behöver komma allt för nära. De där stegen "nära" lägger nämligen fokus allt för mycket på mig som fotograf och spontaniteten och stundens ingivelse kring den som fotograferas försvinner. Alltså, när ekonomin tillåter står ett objektiv på önskelistan! Fotokunnig? Hjälp mig gärna i objektivvärlden. Tips och idéer mottages gärna : )


Bilden...
Porträtt av mitt kusinbarn
24 april, 2009


Inga kommentarer: