tisdag, maj 26, 2009

Blixtrar och dunder










Har haft jox (problem, strul... typ...) med ett litet projekt på jobbet den senaste veckan. Inget stort, konstigt eller på annat sätt ohanterbart, bara en sak som jag inte gjort förut och därför inte hittade lösningen på, på egen hand. Tänk va bra det då är med kollegor som har varit med längre, och som ställer upp med sin värdefulla hjälp : ) Guldmedalj!

Det där med hjälp är ett spännande kapitel. Det finns så många olika förhållningssätt kring både att be om hjälp och att erbjuda ett handtag. För egen del kan jag bara konstatera att ordspråket "ensam är stark" är något av det absolut dummaste jag vet. Hur kan man bara komma på nått så fånigt?!

Är du bra på att be om hjälp?


Från det ena till det andra:
Det är åska på gång här. 
Minsann.
Så kan det va...

Bilderna...
Liten möter större.
Två finfina jyckar som underhöll allehanda marknadsbesökare.
Boxern är vacker... så vacker (läs - boxerdrömmar!!)
Maj 2009


Nu regnar det också.
Så kan det också va...

Pang - och där kom blixten!


//Mia



1 kommentar:

Sanna sa...

Ja urk vilket oväder det kom. Vårt väder e helt skumt tycker jag.

Så till saker att be om hjälp. Jo tycker jag är ganska bra på det, men försöker först själv.

Kram