onsdag, februari 04, 2009

En trevlig väg att vandra på



God afton!

Jag befinner mig just nu på en mycket trevlig väg - den så kallade "bättringsvägen"! En väg där både influensa och förkylning så sakteliga håller på att ge med sig. Kan med fördel tänka mig att vandra på den här vägen ett tag till nu : )

Idag har jag faktiskt både diskat, bäddat OCH varit vaken största delen av dagen. Bara en sån sak... ha ha. Dessutom plockade jag fram kameran och sköt av några bilder. Bland annat bilden ovan, som så skönt visar att julen hemma hos mig, på sina håll, "varar fram till påska".

Om inget omvälvande händer hoppas jag vara tillbaka på jobbet imorgon. Skönt! För en sak är säker: efter fyra dagar hemma behöver perspektivet vidgas en aning ; )

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kompis!
Härligt att ha dig tillbaka i bloggvärlden.. du var saknad :)
Skönt också att höra att du vandrar på bättringsvägen.. hoppas att jag snart gör detsamma.. hehe :P
Skönt att fler än jag tar begreppet "julen varar än till påska" på stort allvar.. haha :)
*Kram po di*

Anonym sa...

FIN bild.

Att vara sjuk är inte kul. Det vet jag.

Anonym sa...

Ååååååh vad jag har saknat din blogg! Kramar

Mias fotoblogg sa...

Cooolt!
Tackar och bugar för de fina kommentarerna : )