tisdag, februari 24, 2009

En härlig blandning - 24/2 2009


Idag var det minsann en härlig blandning av än det ena och än det andra:

Fettisbullar, eller vad det nu heter.
Bokreastart.
Och royalistiska kärleksrop så det står härliga till. 

Det var väl för väl... på samtliga punkter. Det skulle vara det här med fettisbullarna som inte är nån direkt höjdare, men det finns väl andra som gillar dessa gräddhögar mer än jag. Alltså gläds jag : )

Den däringade Daniel Westling har ju sannerligen fått visa vad sant tålamod verkligen är. Vilken tålmodig karl! Men det är klart, man blir väl inte prins utan att tänka både en och två gånger...  eller tre! Offentlig person i all ära, men det är trots allt ytterligare en liga när vi pratar familjen Bernadotte. Och nu så har både mor, far, regeringen och hela svenska folket äntligen godkänt allas vår Danne. Det var väl för väl... ha ha... det var väl för väl! Blivande kung eller ej, jag hoppas framför allt att de två lever lyckliga i alla sina dagar. Som en riktig prinsesstårta... nej, jag menar naturligtvis saga!

Och apropå tårta så har jag inte ätit någon semla idag. Har du?!

Och så var det så slutligen det här med bokrean. Har inte varit i butik idag men jag köpte minsann en bok i lördags och en bok i söndags. Mycket nöjd med båda dessa inköp så det får helt enkelt räcka!

Eftersom jag håller på att byta dator bjuder jag inte på någon bild idag. Alla bilder ligger i gamla burken och jag använder nu givetvis den nya. Det ska "storstädas" ordentligt, på temat ordning och reda, innan jag drar över alla gigabyte bilder till nya Macbooken.

Todelooo!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jajemen, bidde en semla för mig idag.. bjöd alla kollegorna på varsin faktiskt. Så snäll är jag :)

Har helt missat att bokrean började idag.. icke likt mig :P Får väl ta mig ner en runda imorgon.. hehe :)

Kram kram

Anonym sa...

2 semlor + 1 dan efter. Inte dåligt.

Mias fotoblogg sa...

Bra jobbat säger jag!
Och då menar jag både att bjussa alla kollegorna OCH att trycka i sig 3 (!!) semlor ; )