lördag, januari 31, 2009

My name is Gump...

Ett steg fram och två tillbaka.
Minsann, så kan det vara...

Har varit hängig från och till hela veckan. Orättfärdigt trött, energilös, brrrr... frossa (om än jag befunnit mig under yllefilten) och stundom också ont i halsen. På något sätt har jag bara väntat på att något ska bryta ut... detta "något" av karaktären "gammal hederlig bonnaförkylning" med frossa och feber. Men nope!

Men så idag var det dock dags igen. Framåt lunch var det inte lönt att göra motstånd... såå trött och fullständigt däckad. Pang. Två timmars sömn. Toksömn : ) Nu vet jag inte riktigt hur jag mår. Det är hanterbart, I guess.

So... back where it all started!
Ha ha... är inte livet rätt bra komiskt ibland.
Man vet liksom aldrig vad som komma skall...
and somehow I like it!

: )

Och så dagens citat

"Life is like a box of chocolates...
you never know what you're gonna get!"

Inga kommentarer: