tisdag, januari 06, 2009

Lampan





En soft ledig dag idag, som har tillbringats mestadels vid datorn. Håller på att spela in några låtar. Det tar sin tid... men kul är det. Det är skönt med softa, lediga dagar och det är skönt att glömma bort tiden under sysselsättning med det kreativt skapandet som inspelningen innebär.

Många frågar vad jag ska göra med materialet jag spelar in. En rättvis fråga... och svaret är att jag i nuläget spelar in helt och hållet för min egen skull. För att det är kul, men framför allt för att dokumentera det jag skrivit i musikväg. Ungefär som en dagbok, blogg eller nått annat som bevaras i pappersform. Dokumentation helt enkelt!


Bilden...
i kameravärlden övar jag mig på att ta bilder och manuellt ställa in så att ljuset blir nått så när. Det blev nått så när! : )


Ha en riktigt trevlig kväll vetja!


//Mia

Inga kommentarer: