måndag, januari 26, 2009

Kreativt kaos

Nu händer allt på samma gång här hemma:

omelettlunch på spisen
diskning
städning av lägenhet
uppackning efter helgen i resväska
inplockning av matinköpen inför veckan i kyl/fys/skafferi
bloggning


Ett härligt kreativt kaos med andra ord.
Jag tänker så här: ska man nu "landa" på hemmaplan efter att ha varit iväg hela helgen kan man väl lika gärna göra det ordentligt, liksom i hela kroppen, liksom i båda öronen, liksom med hela lägenheten i anspråk : )

Och det bästa kanske ändå är att innan denna dagen är slut kommer lägenheten att vara i finfint skick och jag kommer att vara så "landad" så jag anar det nog inte ännu...

Kanske var det trots allt lika bra att jag faktiskt inte städade innan jag åkte i fredags, ha ha...

Njut av måndagen!

//Mia

Inga kommentarer: