måndag, januari 19, 2009

Någon får en överraskning denna morgon

Läste på aftonbladet.se en artikel denna morgon, från kvartersbutiken där jag rör mig till vardags:

"Lämnade du in en Lottorad med siffrorna 17, 21, 24, 25, 31, 32, 35 hos Rydebäcks servicebutik 9 januari? Då har du vunnit 6 miljoner. "

Jag söker i minnet...
men det var inte jag som lämnade in raden. Ha ha... inte så märkligt. Det händer ju aldrig att jag spelar på lotto.

Någon har alltså vunnit 6 mille. Det är ju bara att gratulera. Verkligen!
Men utan att plocka ut vinsten... på den fronten får det bli bättring : )

6 mille... det är ju helt galet mycket pengar.
Nu skulle jag kunna sätta igång hela tankekedjan vad man hade gjort för så hysteriskt mycket pengar... men nä... ha ha...

...kilar ut i köket och tar lite frukost istället!
Njut av dagen vetja - med eller utan 6 mille

Inga kommentarer: