fredag, november 27, 2009

Horisonten




Fredag kväll. Minsann. Och helg. Det var sannerligen dags!

Sitter och halvkollar på Idol en fredag som denna. Och softar efter en mycket intensiv vecka. Det har varit en hel del tankeverksamhet i veckan som varit men nu är det klart: VI SKA KÖPA HUS! Yes, yes, yes, såååå skönt, rätt och roligt : )

I morgon blir det lite rep inför en adventskonsert som jag sedan ska medverka i på söndag. Håller även på att göra några musikbakgrunder inför en julsoaré som vi ska ha på jobbet om några veckor. Det är alltså en hel del "Rudolf med röd mule" och "Vår jultomte har rymt" för tillfället. Och framför allt mycket musik också - gött!

Nu börjar Idol igen. Från mitt älskade Malmöööö (som jag plötsligt fick en mycket stor längtan till. Dags att åka ner till denna härliga stad så snart som möjligt tror jag)

P&k
Ha en toppenhelg!

//Mia



Bilden...
En fantastisk horisont
Visingsö
Januari 2009



2 kommentarer:

Jannica sa...

Underbart med husköp ju! Härligt att besiktningen gick igenom! Rassel rassel i vuxenpoängskassan ;)Kram

Mias fotoblogg sa...

Ha ha... jag kan inget annat än att digga vuxenpoäng nu för tiden : ) Du har en hel del du också, du vill bara inte erkänna det! KRam tillbax