lördag, november 21, 2009

Det är dags!




Det är verkligen dags nu. Att flytta. Vi får nämligen inte plats längre. He he... knappast någon ny insikt, vi har varit trångbodda sen i somras. Men nu FÅR vi faktiskt inte plats längre, it´s a fact. Troligtvis "a fact" som till största del är mentalt, eftersom vi har ett hus på lut. Och därför blir det verkligen tydligt - det är dags!
: )

På tisdag är det besiktning på vårt, förhoppningsvis, nya hus och jag håller tummarna för att denna besiktning ska visa att huset är vad vi tänkt oss och hoppas. Om så är fallet skriver vi papper snart. DET ÄR JU DAGS!!


Filmen "Fyra bröllop och en begravning" började nyss. Minns den som ganska bra. Kanske ska jag se den, kanske inte. Var i storstan och köpte två böcker idag så det lockar lite att inte fastna framför TV:n utan läsa en bra bok istället. Har läst ovanligt mycket senaste månaden. En bok i veckan ungefär. Böcker är bland det bästa jag vet men jag är en periodare gällande läsning : )


Bilden...
Augusti 2009



Ps. Jag har stängt av TV:n. Det blir läsning i stället!




2 kommentarer:

Sanna sa...

Vad roligt! Hoppas allt går bra. Var bor du nu för tiden? Kram

Jannica sa...

Ja nu pratade vi ju nyss, men jag vill ändå säga här också att jag håller tummarna angående besiktningen :) Jag har på känn att det kommer att fixa sig!
Kram