torsdag, augusti 13, 2009

Sagan om den fantastiska MacBooken ; )


Datorn strular så det blir inga bilder på ett tag. 

Mummel, mummel...

Jag försöker tänka att Apple nog trots allt inte är bovar och banditer som gör dåliga datorer. Jag försöker tänka att alla datorer kan strula, oavsett om det är PC eller Mac. Ha ha... och samtidigt som jag tänker alla dessa fina tankar (ha ha...) morrar jag lite över både Apple som helhet och min MacBook framför allt - denna utmärkta liten maskin som verkligen har varit toppentoppen ända fram tills nu och troligtvis bara behöver en ominstallation. Min MacBook - snygg, snabb och ett klockrent verktyg för att underlätta vardagen. Min MacBook - garanterad kvalitet... kvalitet... som just nu får mig att på ren instinkt mumla och morra allt högre  : )

Tanke vs känsla - det är grejer det...
*ler*


Ps.
Det är bara att konstatera:
Känner mig halv utan fotoredigering...


Inga kommentarer: