fredag, juli 03, 2009

Kontakta hyresgästföreningen?






Plötsligt står den bara där... mitt på gräsmattan, min och mina grannars gemensamma gräsmatta. Någon av dessa tämligen civiliserade grannar har alltså skaffat en prydnadsfigur till trädgården. Prydnadsfigur. Brrrrr.... Och dessutom inte vilken trädgårdsfigur som helst, nä då, utan ett osedvanligt anskrämligt troll. Ha ha ha...

Får man verkligen göra så?

: )


Ps. Jag har det minst sagt småsvårt när det kommer till prydnadsfigurer och vid närmare eftertanke känns det som jag utmanas en gnutta på just denna punkt. För en månad sen var det detta. Utmaningar gör mig starkare - upp till kamp mot clowner och troll. Hej och hå!


2 kommentarer:

Jannica sa...

Haha, det är verkligen prövningens tid för dig :)

Mias fotoblogg sa...

Ha ha... eller nått : )