onsdag, april 15, 2009

Allergi

Atjooo!

Jag insåg just att jag har blivit allergisk på äldre dar. 
Denna allergi har mycket hastigt och lustigt blommat ut.
Bara så!

Vad jag vet har det ännu inte inneburit några korsreaktioner eller andra biverkningar. Och det verkar inte finnas någon stor risk att jag sitter där en dag... med Fass i näven och en stirrade blick. ; )

Efter att ha råkat zappa förbi det ett fåtal tillfällen har jag nu utvecklat en hastig allergi mot programmet "Fråga doktorn". Det går bara inte... nej, nej, nej! Det är något med detta vältrande i sjukdomsprat som gör att det börjar klia i hela mig. Klämkäckheten ger mig röda utslag över kroppen och den överbabbliga och tokfolkliga programledaren i all ära... men... nej... det går bara inte. Min nyvunna allergi sätter gränser och tur är kanske det! Jag nyser och zappar därefter vidare! ; )

Atjooo!




Ära och berömmelse till denna Suzanne Axell. 

Och "Prosit" för all del!



Ps. Bilden är lånad från: 

http://www.kattsajten.se/PageFiles/53841/susanna_axell_2.jpg

3 kommentarer:

Anonym sa...

Allergi är inget att skämta om... Mitt hetvete har redan börjat!
Puss Helen

Anonym sa...

Helvete ska det stå...

Mias fotoblogg sa...

Men hetvete är inte heller särskilt kul ska jag säga... hi hi! Prosit vännen och puss