lördag, juni 06, 2009

Men vart tog paddeln vägen...



Svart/vitt eller färg?





Sveriges nationaldag och val - helgen i ett nötskal...
... och så grillningen i kväll förstås : )

Bilderna...
Tar tacksamt emot era åsikter gällande vilken som gör sig bäst, den i svartvitt eller den i färg... Onekligen är jag inne i min svartvita fas. Men just med den här bilden vet jag inte... ibland säger färgerna något... men annars kan man allt som oftast plocka bort dem tycker jag. Åtminstone just nu!

//Mia


5 kommentarer:

Sanna sa...

Helt klart den svartvita tycker jag. ;)

Jannica sa...

Jag måste nog säga den i färg :)
Hrm, valet ja.. det blir inget för mig.. om jag inte hittar en vallokal här i Göteborg vill säga.. har faktiskt valkortet med mig.. haha! :)

Mias fotoblogg sa...

Hrm... blir inte så mycket klokare av era båda kommentarer på temat 50/50... men TACK! : )

Madeleine sa...

Färg absolut. Jag tycker bilden blir lite fattig och platt utan färgen, kanoterna signaler nån form av aktivitet...liv..det saknas utan färgen för min del.

Doc sa...

För just den här bilden håller jag också på färg.
Fina bilder här, måste komma ihåg att titta in här ibland.